Velkommen til Badmintonafdelingen Nyråd IF

Følgende hold er tilmeldt i samarbejde med Storstrømmen Kippinge Badminton (SKB)

1 hold i Sjællandsserien serie 1

1 Herre hold i LF serien
1 hold i serie 1 i LF kredsen

2 herrehold senior   A række i DGI
1 herrehold veteran B række i DGI

Badminton - Ungdom

Velkommen til badminton i Nyråd Idrætsforening. Vi træner i Vintersbøllehallen ved Vintersbølle skole.

Starter den 1. tirsdag i september.  Træningen er tirsdage fra kl. 15.00 til kl. 17.00

Som ny spiller er du selvfølgelig velkommen til at prøve et par træningsgange inden du bestemmer dig for, om du vil spille badminton eller ej.

Udover den ugentlige træning har du jævnligt mulighed for at melde dig til stævner, herom får man orientering af træner.

Vi er glade for alle de trænere, hjælpetrænere og forældre, der har sagt ja til at hjælpe til i ungdomsafdelingen i år. Samtidig kan det oplyses, at NIF har en politik om at indhente børneattester på alle ledere, trænere og hjælpetrænere hvert år. Træner er Mads Frydendal. - 24 85 00 43

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte træner og undertegnede, hvis du har spørgsmål.

Karl Frederik Jensen

Email: Karlf@nyraad.net

Juleafslutning 2017

Badminton - Senior

Brian Nyman står for tropperne, og det er selvfølgelig også ham i melder afbud til vedr. træning og hold kampe.

Har I spørgsmål er I velkommen til at ringe til ham på mobil 30 28 74 95

Badminton Senior Træning foregår i Vintersbøllehallen om onsdagen fra kl 19.30
og mandag i Nr Vedby fra kl 19.30.

Badminton - Veteran

Badminton Veteraner træner hver mandag kl. 20:00 - 23:00 i Vintersbølle Hallen i Nyråd

Badminton - Motion - Tirsdagsmotionisterne

Badminton Motion er for alle som ønsker at bruge badminton som sjov motion, men som ikke er interesseret i turneringsbadminton